English

رئیس خانه صنعت، معدن استان کرمانشاه:

برای ایجاد سرمایه‌گذاری در کرمانشاه معافیت ویژه‌ای در نظر گرفته شود

رئیس خانه صنعت، معدن استان کرمانشاه، خواستار توجه دولتمردان به توسعه تولید و اشتغال استان شد و گفت: ما همواره شعار توسعه تولید و اشتغال داریم، اما راهکار نداریم.

برای ایجاد سرمایه‌گذاری در کرمانشاه معافیت ویژه‌ای در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جهانبخش شکری در اجلاسیه رؤسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور گفت: این استان به لحاظ کشاورزی، دارا بودن معادن سنگ‌های تزئینی آهن و مس و مراتع فراوان از موقعیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق و اقلیم کردستان دارای بازارچه‌های مرزی و ۲ منطقه ویژه در اسلام‌آباد غرب و قصرشیرین هستیم که امید است با حمایت‌های مدیر ارشد استان به منطقه آزاد تبدیل شود.

شکری بیان کرد: وجود ۴ شهرک صنعتی در کرمانشاه و یک شهرک صنعتی در هر شهرستان، ۳ پتروشیمی فعال و یک پتروشیمی در حال ساخت، ۲ کارخانه سیمان و سرامیک، کارخانه رب - که خود یک برند بوده و اشتغال‌زایی بالایی ایجاد کرده است و همه از واحدهای صادرکننده هستند در این استان جای بسی توسعه دارد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: استان کرمانشاه به دلیل درگیری مستقیم با جنگ تحمیلی در ۸ سال دفاع مقدس توسعه پیدا نکرد، لذا استدعا داریم به هر شکلی به دولتمردان برسانند که جهت ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری در این استان معافیت‌های ویژه‌ای برای استان در نظر بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی