English

امام جمعه کرمانشاه در جشنواره اختراعات:

علم و آگاهی برای انسان قدرت و سلطنت می‌آورد

جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس - ویژه استان‌های غرب کشور- به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

علم و آگاهی برای انسان قدرت و سلطنت می‌آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در این جشنواره که با حضور پنج استان کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، 89 طرح ارائه‌شده به نمایش درآمد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس گفت: علم و آگاهی برای انسان قدرت و سلطنت می‌آورد و اگر علم و دانش انسان زیاد شود همگان در مقابل او خاضع خواهند شد.

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: امروز در کشور کارهای علمی بسیاری انجام‌شده و با تمام سنگ‌اندازی‌های دشمن در این مسیر پیشرفت خوب و چشم‌گیری داشته‌ایم. امروز کشور درزمینهٔ‌های مختلف نیاز به تلاش نخبگان علمی دارد و باید از منابع و توانمندی‌های خود به‌صورت علمی استفاده کنیم و قدرتمند شویم، چراکه پیشرفت ایران اسلامی به نفع کل جهان اسلام است.

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعداد رکوردهای دانشگاه آزاد اسلامی خیلی بالاست؛ چنانچه این دانشگاه بیش از ۱۵ درصد رکوردهای علمی را از آن خودکرده است.

وی همچنین در خصوص تأسیس شهر دانایی بیان کرد: شهر دانایی شهری است که توسط اعضای باشگاه طرح‌ریزی‌شده و در آینده عملیاتی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی