English

رئیس پلیس راهور اصفهان خبرداد:

شرایط پرداخت جرائم رانندگی به صورت قسطی فراهم شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: رانندگانی که قادر به پرداخت یک‌باره جرائم خود نیستند، می‌توانند به صورت مرحله‌ای و قسطی با مراجعه به سایت راهور 120 جرائم رانندگی خود را پرداخت کنند.

شرایط پرداخت جرائم رانندگی به صورت قسطی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ رضا رضایی  در خصوص استعلام تخلفات رانندگی و نحوه پرداخت قسطی جرائم تخلفات رانندگی اظهار کرد: رانندگان بدون مراجعه به مکان خاصی می‌توانند آخرین وضعیت جریمه وسایل نقلیه خود را با ارسال بارکد 17 رقمی پشت کارت vin که به صورت عمودی نوشته شده، به شماره پیامک‌های 110، 120 و 2020 استعلام کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان می‌توانند با ورود به سایت راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به استعلام تخلفات خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان از طریق سایت راهور 120 می‌توانند جریمه تخلفات خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت جریمه بعد از 72 ساعت تخلف از سیستم راهنمایی و رانندگی حذف می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: در صورتی که موارد خاصی وجود دارد، رانندگان می‌توانند از پلیس 110 استفاده کنند و اطلاعات اولیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه رانندگانی که قادر به پرداخت یک‌باره جرائم خود نیستند، می‌توانند به صورت مرحله‌ای و قسطی با مراجعه به سایت راهور 120 جرائم رانندگی خود را پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان با مراجعه به این سایت، اطلاعاتشان ثبت شده و سپس وارد سابقه تخلفات خودرو می‌شوند و سیستم به صورت هوشمند برای هر ردیف تخلف، شناسه قبض و پرداخت تعریف می‌کند.

وی اضافه کرد: این سایت به منظور جلوگیری از مسافرت‌ها و کاهش ترافیک طراحی شده و رانندگان به آسانی می‌توانند از سامانه اینترنت و تلفن استفاده کرده و در وقت و زمان صرفه‌جویی کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پایان گفت: امید داریم که بتوانیم با رعایت دقیق قوانین و مقررات سهم بسیار زیادی را در کاهش تصادفات و جلوگیری از فوت عابران، موتورسواران و رانندگان داشته باشیم و در جهت فرهنگ‌سازی بهتر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی