English

معاون استاندار لرستان:

۹۵ درصد منابع تزریق‌شده به واحدها در مسیر تولید هزینه شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بالای 95 درصد منابع تزریق‌شده به واحدهای اقتصادی در مسیر تولید هزینه شده است.

۹۵ درصد منابع تزریق‌شده به واحدها در مسیر تولید هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد غضنفری ظهر پنجشنبه در نشست اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت در لرستان با اشاره به اینکه در پایان سال 95 تعداد 692 تولیدی 568 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، اظهار داشت: برنامه های استان در حوزه رونق تولید طی سال گذشته 140 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه واحدهایی که معطل مانده بودند و منشاء بیکاری بودند وارد مدار تولید شدند، تصریح کرد: اکیپ های نظارتی از مرکز کشور آمدند و وضعیت تخصیص اعتبارات را بررسی کردند و مشخص شد که بالای 95 درصد منابع تزریق شده در مسیر تولید هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به آمار نرخ بیکاری در استان گفت: تریبون های بسیاری حرف های غیرکارشناسی و صرفا نمایشی را در رابطه با نرخ بیکاری زدند.

غضنفری افزود: با آمار نرخ بیکاری گروهی و سیاسی برخورد شد.

وی با بیان اینکه هرچقدر داد زدیم و آمار دادیم و گفتیم که دخل و تصرفی در آمار نداریم این افراد راه خود را می رفتند، تصریح کرد: در پایان سال 95 در جایگاه نهم کشور در حوزه نرخ بیکاری قرار گرفتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه احیاء 140 واحد صنعتی مطلقا راکد یعنی ارتقایی که در نخر بیکاری می بینیم، افزود: 3 هزار و 14 هکتار زمین زراعی در استان آبی شد و سیستم آبیاری مدرن در سطح 12 هزار و 400 هکتار زمین زراعی و باغی اجرا شد.

غضنفری یادآور شد: در بهار 96 نسبت به ۹۵، لرستان دومین استان کشور از نظر بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور بود.

وی ادامه داد: در روند تغییرات نرخ بیکاری در کشور تنها 2 استان همواره کاهش نرخ بیکاری داشتند که این دو استان لرستان و فارس بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه