English

با حضور معاون رییس جمهور صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی احداث فاز۳ کارخانه تولید ورق آلومینیومی با سرمایه گذاری ۶۶۰ملیارد تومانی

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه تولید ورق آلومینیومی و مفتول های مسی شرکت گیل راد ظهر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و وبودجه و استاندار گیلان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث فاز3 کارخانه تولید ورق آلومینیومی با سرمایه گذاری 660ملیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در نخستین روز از آغاز هفته دولت عملیات اجرایی فاز3 ساخت کارخانه تولید ورق آلومینیومی و مفتول های مسی با سرمایه گذاری 140میلیون یورویی و100  میلیارد تومانی بخش خصوصی ظهر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان  برنامه و وبودجه و استاندار گیلان آغاز شد.

این کارخانه که در زمینی به مساحت 10هکتار و  محیط سالن های تولیدی به مساحت 25 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت ساخته می شود زمینه اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد می کند.

احداث واحدهای نورد گرم و تولید ورق شامل فویل آلیاژی با ضخامت کمتر از 7 میکرون، ورق آلیاژی، ورق قوطیهای نوشیدنی، تولید بیلت وشمش آلومینیوم ،مفتول آلیاژی، قطعات فورجینگ آلومینیوم، تولید آلیاژهای ریختگی و صنایع ریخته گری پیشرفته تحت فشار،سیم بالاسری قطار برقی و تولید هادی مسی  با هدف تأمین نیاز بازار داخلی و صادرات محصولات نهایی به کشورهای همسایه از جمله صنایع تولیدی این پروژه بزرگ می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه