English

رییس پلیس راههای گلستان

بیشتر تصادفات جاده‎ای مربوط به تخلفات حادثه‌خیز است/ برخورد قاطع با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت شکنی می‎کنند

رئیس پلیس راه‌های گلستان بیشترین تصادفات جاده‎ای را مربوط به تخلفات حادثه‌خیز عنوان کرد و گفت: با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت‌شکنی می‎کنند برخورد قاطع می‎شود.

بیشتر تصادفات جاده‎ای مربوط به تخلفات حادثه‌خیز است/ برخورد قاطع با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت شکنی می‎کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی عبدی صبح امروز در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه سیر دوم سفرهای تابستانه شروع شده است معمولأ مسافران زیادی استان گلستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‎کنند بنابراین همه رانندگان باید توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی تصریح کرد:از مسافران درخواست می‎شود قبل از سفر، خودرو را از هر لحاظ بررسی و برگه معاینه فنی را اخذ کنند همچنین سعی شود سفرهای خود را در طول روز انجام داده و هر دو ساعت رانندگی ١۵ دقیقه توقف داشته باشند.

رییس پلیس راه‌های گلستان با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‎ای مربوط تخلفات حادثه خیز است، افزود: رانندگان در طول سفر و در جاده‎ها از سرعت بالا، حرکات نمایشی، انحراف به چپ پرهیز کنند، در واقع با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت‌شکنی می‎کنند برابر مقررات برخورد خواهد شد بنابراین از همه رانندگان تقاضا می‎شود در طول پایان فصل تابستان و اوج سفرهای تابستانی همکاری لازم را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته  تا سفر ایمنی را تجربه کنند.

عبدی بیان کرد: حضور همکاران پلیس در طول مسیر برای خدمات‌رسانی است و افتخار می‎کنیم در طول تابستان همکاران به صورت شبانه‎روزی در خدمت مسافران و هم‎استانی‎های عزیز هستند.

وی اذعان کرد: پلیس استان نیز با امکانات خود در طول سال به خصوص در این ایام به صورت آماده‎باش هستند و در شهریور ماه به صورت شبانه‎روزی برای خدمت رسانی به شهروندان برای خدمت رسانی آماده هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه