English

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه مطرح کرد:

بیکاری جوانان تهدیدی برای دولت است

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه بیکاری جوانان را تهدیدی برای دولت و کشور دانست و بر توجه به روابط کار بین کارگر و کارفرما تاکید کرد.

بیکاری جوانان تهدیدی برای دولت است

به گزارش خبرگزاری موج، اولیاء علی بیگی امروز پنجشنبه در اجلاسیه رؤسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در محل اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد، مساله بیکاری جوانان را دغدغه اصلی هر خانواده ایرانی بیان کرد و اظهار داشت: به طور قطع اگر به این موضوع به صورت علمی توجه نشود تهدیدی جدی برای دولت و نظام خواهد شد.

وی افزود: امروز با دوراندیشی مقام معظم رهبری، آرامش بین المللی دولت تدبیر و امید، اشرافیت سربازان امام زمان(عج) و فداکاری فرماندهان سپاه در خاورمیانه ای که بوی باروت می دهد، کشور ما در امنیت کامل است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه یادآور شد: امروز باید دیدگاه ما به طرف پذیرش سه جانبه گرایی برود و طی آن دولت، کارفرما و کارگر به عنوان شرکای اجتماعی و اقتصادی در کنار هم قرار بگیرند و در آن مسیر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دوران تضاد و تقابل بین کارگر و کارفرما به پایان رسیده است، ابراز داشت: اگر این بیان رهبر معظم انقلاب که فرمود: "کارگر و کارفرما مثل دو همسنگر هستند" را مورد توجه قرار دهیم و در اینصورت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه یادآور شد: امروز اولین شرط برای برون رفت از بیکاری حفظ اشتغال موجود است.

وی تصریح کرد: راه حفظ اشتعال در کنار هم بودن است و بدانیم تا کارآفرین نباشد کارگر معنا ندارد و تا کارگر نباشد تولید محقق نخواهد شد.

علی بیگی تاکید کرد: در کنار هم بودن یک اصل است که باید در روابط کار مورد توجه قرار بگیرد و بپذیریم که ما در نفع و ضرر شریک هستیم نه رغیب.

وی با تاکید بر توجه به وضعیت سرمایه گذاری در استان بیان داشت: امروز باید گفتگو ها را به گفت و شنود تبدیل کنیم و با تفاهم وهمدلی مضاعف تولید و اشتغال استان را مورد توجه قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه