English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

۹۵ درصد ترازوهای سبک در هرمزگان با استانداردها مطابقت داشته اند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: براساس بازدیدهای صورت گرفته حدود 95 درصد از ترازوهای سبک در هرمزگان با استانداردها مطابقت داشته اند.

95 درصد ترازوهای سبک در هرمزگان با استانداردها مطابقت داشته اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا مدرس در سومین جلسه کارگروه استانداردسازی و کیفیت کالاها و خدمات استان هرمزگان با تأکید بر لزوم حفظ ایمنی و امنیت شهروندان، عنوان کرد: استاندارد هم اکنون در تمام شئونات زندگی انسان ها وارد شده و بر کیفیت زندگی انسان ها تأثیر می‏ گذارد و این امر می‏ بایست مورد توجه جدی دستگاه های عضو کارگروه باشد.

وی به گزارش ارائه شده در خصوص بازدید از ترازوهای سبک در سطح شهرستان های استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: براساس این گزارش از تعداد 6424 مورد بازدید فقط 228 مورد آن عدم انطباق با استانداردها داشته و حدود 95 درصد از ترازوهای سبک با استانداردها مطابقت داشته اند.

رفع مشکلات 19 جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به گزارش بازدید از جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی CNG در استان، تصریح کرد: در این خصوص از 19 جایگاه در سطح استان بازدید و نواقص به صورت دسته ‏بندی شده بحرانی، عمده و جزیی به جایگاه داران و شرکت نفت جهت رفع نقص ارسال شده است.

مدرس با اشاره به بررسی اداره کل بهزیستی استان از تجهیزات بازی مستقر در مهدهای کودک بر لزوم استاندارد سازی تجهیزات و زمین‏های بازی موجود در پارک های استان و استفاده از وسایل استاندارد در زمین‏های ورزشی و پارک ها تاکید کرد و بیان داشت: طبق گزارش اداره کل استاندارد استان تاکنون از 18 پارک در منطقه یک، 10 پارک در منطقه دو و 10 پارک در منطقه سه شهرداری بندرعباس بازدید و گزارش معایب جهت رفع نواقص به شهرداری ارسال شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه