English

در اداره کل زندان های فارس:

بانوان برتر قرآنی شاغل در زندان های فارس تجلیل شدند

طی مراسمی از بانوان برتر قرآنی شاغل در زندان های فارس شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم کارکنان اداره کل زندانهای فارس تجلیل به عمل آمد.

بانوان برتر قرآنی شاغل در زندان های فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، با حضور ۲۷ نفر از بانوان شاغل در اداره کل زندانهای فارس، مسابقات قرآن کریم در کد رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ یک جزء قرآن و سه جزء، در سالن شهید آیت الله دستغیب آن اداره کل و با حضور داوران اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

حامد کریمی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان فارس ضمن تأکید به نقش مؤثر بانوان در تربیت فرزندان گفت: مادران نقش بسیار مؤثری در تربیت فرزندان خویش دارند و اگر یک مادر، با قرآن و کلام الهی مأنوس باشد، یقیناً می تواند فرزند دینی و قرآنی تربیت کند، و این جایگاه مادران است که بسیار قابل ستایش است.

وی افزود: در روایات، از معلم قرآن و یادگیرنده ی قران بسیار تمجید شده و انبیاء و اولیای الهی در این خصوص بین زن و مرد هیچ تفاوتی قائل نبوده اند.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان فارس ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در این باره می فرمایند: "هرکس قرآن را فرا بگیرد و به دیگران بیاموزد تمام موجودات حتی جانواران اقیانوس ها برای او طلب مغفرت می کنند" لذا ارزش و جایگاه یاددهنده و یادگیرنده قرآن در این روایت زیبا به خوبی درک می شود.

در پایان این مراسم به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات لوح یادبود و به نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته لوح سپاس به همراه هدایای فرهنگی و جوایز نقدی اهدا گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه