English

مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد

بهره برداری از ۱۵ پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت

مدیرعامل آبفای هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امسال در سایه حمایت و تدبیر دولت امید، 15 پروژه با اعتبار بالغ بر 225میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 15 پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج، "امین قصمی" هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تعامل دوسویه مردم و دولت و معرفی دستاوردهای خدمتگزاران ملت دانست و گفت: درهمین راستا، امسال نیز  15 پروژه در بخش آب و فاضلاب از جمله؛ توسعه و بازسازی شبکه آب بندرعباس به طول 20 کیلومتر، اجرای 5کیلومتر شبکه توزیع آب  شهرک پیامبر اعظم (ص)، آبرسانی به شهرک صنعتی بستک، اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه آب  میناب به طول 8کیلومتر و احداث مخزن 500 مترمکعبی GLS ابوموسی را در مجموع با اعتباری بالغ بر 225 میلیارد ریال افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد.

مهندس قصمی در ادامه با اشاره به وضعیت منابع آبی استان، افزود: نیاز آبی کل استان چهار هزار و ۴۰ لیتر برثانیه معادل ۱۲۷ میلیون متر مکعب آب در طول یک سال است . این در حالیست که میانگین تولید آب فعلی سه هزار و ۴00 لیتر بر ثانیه معادل ۱۰۹ میلیون متر مکعب بوده که پاسخگو ی نیاز آبی استان نبوده و ۶۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب وجود دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه