English

استاندار هرمزگان تاکید کرد

فرصت دو ماهه مالکان سازه ها و تاسیسات دریایی فاقد مجوز در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: تمامی دستگاه های دولتی، شهرداری ها و مناطق آزاد مالک سازه ها و تاسیسات دریایی فاقد مجوز مکلف هستند حداکثر ظرف مدت دو ماه نسبت به ثبت نام در سامانه صدور مجوز اقدام نمایند.

فرصت دو ماهه مالکان سازه ها و تاسیسات دریایی فاقد مجوز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان با بیان اینکه این کمیته در هفت استان ساحلی کشور تشکیل شده است، عنوان کرد: مجموع سواحل در هفت استان ساحلی کشور پنج هزار و 800 کیلومتر است که از این میزان دو هزار و 238 کیلومتر یعنی بیش از 38 درصد سواحل کشور در هرمزگان قرار دارد و این امر موجب افزایش اهمیت برگزاری جلسات این کمیته است.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دریا، ادامه داد: طی چهار سال اخیر از تخلفات ساخت و سازهای بدون مجوز در نوار ساحلی استان جلوگیری شد و اجازه ندادیم چنین اقداماتی استمرار یابد.

اداره کل بنادر پرونده ها را تعیین تکلیف کند

استاندار هرمزگان به مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: یکی از این مصوبات این است که تمامی دستگاه های دولتی، شهرداری ها و مناطق آزاد مالک سازه ها و تاسیسات دریایی فاقد مجوز مکلف هستند حداکثر ظرف مدت دو ماه نسبت به ثبت نام در سامانه صدور مجوز سازه ها و تاسیسات دریایی به آدرس  sm.pmo.ir اقدام نموده و مدارک لازم را جهت صدور مجوز ارائه نمایند و اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز حداکثر ظرف مدت 90 روز کلیه پرونده ها را تعیین تکلیف و نتیجه را به کمیته اعلام کند.

جادری تصریح کرد: برای موضوع استعلام جهت صدور مجوزهای موافقت اولیه نیز جلسه ای با حضور دستگاه های عضو کارگروه امور زیربنایی استان تشکیل و موضوع تعیین تکلیف شود.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه ها و ادارات دولتی متولی در حوزه ساحل و دریا ضمن تکلیف به انجام بازدیدهای ادواری مکلفند نسبت به ارائه گزارش ساخت و سازهای فاقد مجوز به دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان واقع در اداره کل بنادر و دریانوردی استان اقدام کنند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان مکلف است برنامه بازدید مشترک از سواحل و دریا را حداکثر هر سه ماه یکبار انجام و نتیجه را به کمیته ارائه نماید و این بازدیدها به منزله تداخل در شرح وظایف اعضا کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه