English

اطلاع رسانی درست و به موقع مخاطبان ورزش را افزایش می دهد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان از مسوولین هیئتها و ادارات ورزش وجوانان خواست بر روی اطلاع رسانی عملکرد خود حساس باشند و روابط عمومی های خود را تقویت کنند.

اطلاع رسانی درست و به موقع مخاطبان ورزش را افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مریم بخشی در جمع روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیئتهای ورزشی گیلان گفت: مسوولین هیئتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها بر روی اطلاع رسانی عملکرد خود حساس باشند و روابط عمومی های خود را تقویت کنند.

وی افزود : برای رشد و توسعه ورزش نیازمند اطلاع رسانی درست و به موقع هستیم چرا که مخاطبان ورزش را افزایش می دهد و رضایتمندی عمومی ایجاد می کند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در برخی هیئتها و شهرستانها برنامه و فعالیتهای زیادی انجام می شود اما گاه نیمی از آنها هم اطلاع رسانی به موقع نمیشود و این مسئله ما را درا رزیابی های عملکرد دچار آسیب و افت شدید می کند.

مریم بخشی همچنین از مسوولین هیئتهای ورزشی گیلان که تا کنون مسئول روابط عمومی خود را انتخاب نکرده اند یا در نشستها و کلاس های آموزشی فعال نیستند خواست با هماهنگی روابط عمومی اداره کل مسوول روابط عمومی انتخاب کرده و فعالتر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه