English

نماینده ولی فقیه در گلستان

استقرار انقلاب اسلامی وابسته به مساجد است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مساجد می توانند قرارگاه فرهنگی باشند و استقرار انقلاب اسلامی وابسته به مساجد است.

استقرار انقلاب اسلامی وابسته به مساجد است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه گلدسته های مساجد استان گلستان، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد می تواند قرارگاه فرهنگی باشد و لازمه این کار این است که بین امام جماعت و هیئت امنا همدلی و اتحاد شکل بگیرد و باید توجه داشته باشیم که استقرار این انقلاب به مساجد بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در دنیای امروز از هر طرف موج فتنه سرازیر است ما راهی جز تقویت عشق به خاندان اهل بیت در دل ها را نداریم.

وی داشتن عشق و علاقه به خاندان اهل بیت را سد محکمی در برابر آسیب ها دانست و افزود: این عشق اکسیری است که همه را به سوی خوبی ها جذب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان  با اشاره به روز جهانی مساجد، گفت: مسجد در نگاه اسلامی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار بوده و این مکان مقدس محل عبادت و پاک شدن انسان ها است.

وی افزود: با توهینی که توسط صهیونیسم ها نسبت به مسجد الاقصی صورت گرفت باعث شد تا امت اسلامی این روز را به عنوان روز جهانی مساجد اعلام کنند و در مقابل آنان ایستادگی کنند.

نورمفیدی تصریح کرد: همان گونه که قرآن فرموده است ما دو نوع مسجد داریم که یک مسجد از ابتدا برای تقوا پایه گذاری شده و مسجد دیگر ضرار است.

وی یاد آور شد: امروز تمام سعی دشمنان این است بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند و باید توجه داشته باشیم اگر مسجدی صدای تفرقه بلند کند مسجد ضرار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه مساجد باید مردم را به یکدیگر نزدیک کنند، گفت: فردی که به مکتب قرآن و اسلام آشنا است باید از تفرقه جلو گیری کند.

نورمفیدی افزود: معیار همه فضائل بندگی خدا است و مسجد محل بندگی خدا به شمار می آید که بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و ... از طریق این مکان مقدس بر طرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه