English

مدیرشهرداری منطقه ۱۰ اصفهان خبر داد:

آغازعملیات اجرایی فاز ۴ و ۵ شهرک سلامت در نیمه دوم سالجاری

مدیرشهرداری منطقه ۱۰ اصفهان گفت: پروژه شهرک سلامت در ۵ فاز تعریف شده که تاکنون فاز یک و ۳ آن تکمیل و عملیات اجرایی فاز چهارم و پنجم شهرک سلامت نیز در نیمه دوم سالجاری آغاز می شود.

آغازعملیات اجرایی فاز ۴ و ۵ شهرک سلامت در نیمه دوم سالجاری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امامی اظهار کرد. شهرک سلامت یکی از ابر پروژه ها منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که  با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در ۵ فاز تعریف شده است.

وی افزود: شهرک سلامت می تواند در افزایش کیفیت فضای فیزیکی و استاندارد سازی فضاهای درمانی تاثیر گذار باشد و براساس آن نیز می توانیم  به اهدافی همچون کاهش تعداد مطب های موجود در مرکز شهر و کاهش حجم بار ترافیکی در مناطق مرکزی دست پیدا کنیم.

امامی گفت: همچنین شهرک سلامت با  طرح و ایده منحصر به فرد برای جذب توریسم درمانی احداث می شود و همه جانبه بودن و در برگیری تمامی راهکارهای درمانی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پروژه شاخص است که می تواند با احداث آن در منطقه خاورمیانه تحولی عظیم در بخش پزشکی را شاهد باشیم.

وی افزود: شهرک سلامت  به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی درمانی در ضلع شرقی اتوبان شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر جانمایی شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ عملیات اجرایی شهرک سلامت در سال ۹۰ برزمین زده شد و عملیات اجرایی فاز اول این پروژه نیز از سال ۹۱ آغاز شد، افزود: احداث شهرک سلامت به دلیل مکان یابی صحیح در کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوای شهر بسیار تاثیرگذار است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرک سلامت در ۵ فاز احداث می شود، گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

امامی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه  با مساحت ۸۴  هزار مترمربع و با اعتبار  ۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد، تصریح کرد: فاز اول این پروژه نیز شامل کلینیک های درمانی است، همچنین در این فاز ۳۳ مرکز جامع درمانی پیش بینی شده و طبقه همکف آن مراکز تجاری مرتبط با سلامت و ۲طبقه زیرزمین آن با کاربری پارکینگ با امکان پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فازدوم این پروژه با مساحت ۴۶ هزار متر در دست اجراست و تاکنون ۸۴ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم شهرک سلامت نیز در نیمه دوم سال جاری به پایان می رسد.

امامی ادامه داد: فاز دوم شهرک سلامت نیز دارای مرکز های همچون آزمایشگاهی ، توانبخشی ، سالن کنفرانس و تصویربرداری که بزرگترین تصویربرداری پزشکی درسطح خاورمیانه به شمار می رود اختصاص یافته است، همچنین این پروژه مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاههایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه و غیره است .

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل فاز سوم شهرک سلامت،  عنوان کرد:‌ فاز سوم طرح شاما احداث پارکینگ با ظرفیت  پارک ۷۰۰خودرو است که این فاز نیز تکمیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فاز چهارم هتل احداث می شود،‌ گفت: همچنین در فاز پنجم نیز بیمارستانی مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی با اعتبار ۲۲۰ میلیون یورو احداث می شود.

امامی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز چهارم و پنجم شهرک سلامت در ابتدای نیمه دوم سالجاری آغاز می شود،‌ افزود: در نظر داریم عملیات اجرایی فاز چهارم و پنجم شهرک سلامت را در یک بازه زمانی ۴۲ ماهه تکمیل کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح نخستین شهرک سلامت کشور محسوب می شود، تاکید کرد: مجریان شهرک سلامت اصفهان بر آن هستند تا مرکزی مجهز در شهر اصفهان به وجود آورند که الگویی برای دیگر شهرهای ایران نیز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی