English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

اتوبوس های مسافربری زیر ذره بین پلیس می باشند

رئیس پلیس راه استان اصفهان از راه اندازی سامانه نظارت مردمی بر ناوگان عمومی مسافربری و کنترل نامحسوس و دقیق ناوگان حمل و نقل مسافر خبر داد.

اتوبوس های مسافربری زیر ذره بین پلیس می باشند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری گفت : به منظور کاهش تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافربری برون شهری و نظارت نامحسوس رفتار رانندگان اتوبوس های برون شهری سامانه پیامکی و نظارت مردمی بر این ناوگان راه اندازی و فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت مردمی و کاهش حوادث جاده ای می باشد افزود: مسافران می توانند از طریق ارسال پیامک به شماره 110120 با پلیس راه ارتباط برقرار کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در صورت مشاهده رفتارهای رانندگی حادثه ساز مانند صحبت کردن راننده با تلفن همراه ،عدم استفاده راننده یا مسافران از کمربند ایمنی ، رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی ،سرعت غیر مجاز و سبقت های بی جا ، عدم توقف بین راه جهت بجای آوردن فریضه نماز و یا حتی تقدیر از راننده قانونمند می توانند موضوع را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ پورقیصری اظهار داشت : ارسال پیامک می بایست فارسی باشد و شماره اتوبوس بدون فاصله بین حروف و اعداد ذکر شود تا قابلیت بهره برداری داشته باشد.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان ضمن تقدیر از رانندگان قانونمند و زحمت کش ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر خاطر نشان کرد، هدف پلیس از اجرای این طرح بازدارندگی از وقوع حوادث جاده ای از طریق نظارت های مردمی ، مشارکت مردم برای کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل مسافر، تقویت فرهنگ عمومی نظارت مردمی در کاهش حوادث جاده ای و ترغیب و تشویق رانندگان قانونمند می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه