English

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

گیلان در بخش بیمه ای ماهانه بیش از ١٦٠ میلیارد تومان تعهدات پرداخت می نماید

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: در چهارماهه لغایت تیرسالجاری بیش از ٦٤٠ میلیارد تومان تعهدات از سوی تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است.

گیلان در بخش بیمه ای ماهانه بیش از ١٦٠ میلیارد تومان تعهدات پرداخت می نماید

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، جمیل حق پرست با اشاره به پرداخت مبلغ ٦٤٠ میلیارد تومان انواع تعهدات کوتاه و بلند مدت در چهارماهه اول سالجاری اظهار کرد: پرداخت ٤٢٥ میلیارد تومان مستمری بازنشستگی و ١٥١ میلیارد تومان ازکارافتادگی وبازماندگان بزرگترین بخش پرداختهای تعهداتی استان را در این مدت دربرمیگیرد.

وی افزود: پرداخت بیش از ٢٣ میلیارد تومان کمک دولت در قالب ماده ٣٩ به مستمری بگیران و قریب به ٢٦ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری لغایت خردادماه ازدیگر تعهدات انجام شده در سالجاری می باشد. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پرداخت ١٥ میلیارد تومان انواع غرامتها و کمک هزینه ها نیز از تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی به بیمه شدگان خود در این مدت است خاطر نشان کرد: براساس آخرین بیلان صادره استان بیش از ٣٢٠٠٠ کارفرمای گیلانی رقمی افزون بر ٤٣٩ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار می باشند که ازاین بین ٣٢٩ میلیارد تومان آن قطعی مربوط به سالهای گذشته و ١١٠ میلیارد تومان آن مربوط به برآوردی سال ٩٥ می باشد.

به گزارش موج،  بیش از ١١٠ هزار مستمری بگیر و قریب به ٤٠٠ هزار بیمه شده اصلی در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه