English

تجلیل از برترین‌های کانون‌های مساجد کرمانشاه

هم‌زمان با روز جهانی مسجد کانون‌های فرهنگی هنری برگزیده مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه در جشنواره برترین‌های مساجد موردتقدیر قرار گرفتند.

تجلیل از برترین‌های کانون‌های مساجد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طیب صفری مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به قریب به ربع قرن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: 530 باب از مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه دارای کانون فرهنگی هنری هستند.

دبیر کانون فرهنگی مساجد کرمانشاه

44 درصد مساجد کرمانشاه دارای کانون فرهنگی هستند

وی با اشاره به وجود بیش از یک هزار و 200 مسجد در استان کرمانشاه، افزود: از این تعداد حدود 44 درصد دارای کانون هستند که 325 کانون روستایی و 205 کانون شهری است.

صفری، به فعالیت گسترده کانون‌های مساجد در عرصه‌های دینی، قرآنی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخانه‌ای و اردویی، اظهار کرد: فلسفه تأسیس کانون‌ها احیاء جایگاه مساجد، رونق بخشی به فعالیت‌های مسجد و جذب جوانان به کانون اثرگذار و معنوی خانه‌های خداست که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برترین‌های مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد در کرمانشاه، ابراز کرد: آیین معرفی و تجلیل از برترین‌های مساجد استان کرمانشاه دوشنبه‌شب با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در مسجد بقیه‌الله (عج) شهرک کارمندان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اضافه کرد: در این مراسم از فعالین مساجد، هیئت‌امنا، خادمین و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تقدیر شد.

وی گفت: مدیران 4 کانون فرهنگی هنری از مساجد شهرستان کرمانشاه به‌واسطه رونق بخشی به مساجد، جذب جوانان و فعالیت‌های گسترده دینی، فرهنگی و هنری در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

 صفری، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده از هر یک از شهرستان‌های تابعه نیز یک کانون فرهنگی هنری مساجد در شمار برترین‌های مساجد استان کرمانشاه معرفی و تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه