English

کارشناس سازمان حج و زیارت کردستان خبر داد:

اعزام آخرین کاروان حجاج کردستانی به سرزمین وحی

کارشناس حج و زیارت استان کردستان از اعزام آخرین کاروان حجاج کردستانی با ظرفیت ۱۱۵ نفر به سرزمین وحی خبر داد.

اعزام آخرین کاروان حجاج کردستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، یوسف سیدآبادی، با اشاره به اعزام ۱۳ کاروان حجاج کردستان به حج تمتع در سال جاری، اظهار کرد: آخرین کاروان زائران کردستانی امروز صبح به مدیریت حاج سیدغیاث احمدی با ظرفیت ۱۱۵ نفر از طریق فرودگاه کرمانشاه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امسال از کردستان یک هزار و۶۴۵ زائر به خانه خدا اعزام شدند، افزود: از این تعداد زائر ۷۷۳ نفر آقا و ۸۷۲ نفر هم بانو هستند که در قالب ۱۳ کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کارشناس امور حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: از تعداد ۱۳ کاروان زائر استان، ۱۲ کاروان از طریق فرودگاه همدان و تنها یک کاروان از طریق فرودگاه کرمانشاه اعزام شد.

وی همه زائران اعزامی کردستان را مدینه قبل عنوان و اعلام کرد: همه عوامل اجرایی کاروان‌ها باید نهایت را تلاش در خدمت‌رسانی به زائران خانه خداوند انجام دهند چرا که خدمت به زائران خانه خدا دارای ثواب زیادی است.

کارشناس حج و زیارت استان کردستان در پایان یادآور شد: این سفر معنوی بهترین فرصت را به مسلمانان برای بازسازی نیروهای خویش و تقویت پایه‌های اخوت فراهم می کند بنابراین مسلمانان باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه