English

صبح امروز:

پارک درون محله ای ۲/۱۷ بهاران سنندج به بهره برداری رسید

مدیر شهرداری ناحیه بهاران افزود: با هدف توسعه سرانه فضای سبز پارک درون محله ای شهرک 2/17 بهاران به مساحت 3500 متر مربع و با هزینه ای 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث شد.

پارک درون محله ای 2/17 بهاران سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با حضور شهرداروجمعی از اعضاء شورا و مدیران شهرداری پارک درون محله ای 2/17 بهاران مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه بهاران اظهار داشت: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهم ترین اولویت برنامه های شهرداری در سطح شهر است.

مهندس روناک بابایی بیان کرد: با توجه وسعت ناحیه بهاران احداث  پارک های درون محلی با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز و ایجاد محیط شاداب و باطراوات برای ساکنان این ناحیه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.وی گفت: عملیات احداث پارک درون محلی 2/17 بهاران به مساحت 3500 متر مربع  سال گذشته آغاز شد.

مهندس روناک بابایی عنوان کرد: برای احداث این پارک عملیاتی نظیر: 400 متر مکعب خاکبرداری، 650 متر جدول گذاری، 1350 متر پیاده رو سازی و سنگ فرش و 350 متر مکعب  دیوارچینی انجام شده است.

وی همچنین نصب 30 عدد چراغ روشنایی، 15 عدد نیمکت و ده عدد سطل زباله را از دیگر اقدامات این شهرداری برای احداث پارک درون محله ای بهاران برشمرد.بابایی عنوان کرد: با هدف دسترسی آسان معلولان معابر این پارک در چندین نقطه مناسب سازی شده و این قشر از جامعه هم می توانند به راحتی از این پارک استفاده کنند.

مدیر شهرداری بهاران ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان سازمان پارکها در احداث این پارک درون محله ای افزود: هزینه احداث این پارک 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.مهندس بابایی در ادامه از ساماندهی و احداث خیابانهای همجوار این پارک خبر داد و گفت: 34 هزار مترمربع از محلات همجوار این پارک آسفالت و بهسازی شد.

وی احداث خیابان 16 متری قرادیان جنب 202 واحدی بهار به مساحت 4 هزار متر مربع، احداث دو خیابان 16 متری جنب پارک جدیدالاحداث به متراژ 16 هزار متر مربع، احداث سه خیابان 12 متری و دو خیابان 8 متری جنب پارک با متراژ 14 هزار متر مربع و جدول گذاری خیابان 16 متری و 12 متری با متراژ 6200 متر را ازجمله اقدامات این شهرداری در راستای بهسازی معابر این شهرک نام برد.

وی با تاکید بر اینکه رونق پارکهای درون محله ای و بوستان ها و همچنین توسعه فضاهای سبز شهری از برنامه های اصلی این شهرداری است؛ ابراز امیدواری کرد که با تلاش های همسو در رشد، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز و امکانات رفاهی برای شهروندان گام  موثرتری برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی