English

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین انتصاب خود دکتر طاهره چنگیز را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج در اصفهان، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این حکم آورده است: از سرکار عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید.

تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومان و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود، توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از جمله این اقدامات است.

دکتر طاهره چنگیز استاد تمام آموزش پزشکی و دکتری تخصصی فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت و مشاور مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی این وزارتخانه است. وی در ابتدای دولت یازدهم نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را بر عهده داشت.

پیش از این دکتر غلامرضا اصغری،‍ رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه