English

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس

چهارمین آزمون استخدامی متمرکز در گنبدکاووس برگزار می‌شود‌

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: آزمون استخدامی متمرکز، در شهرستان گنبدکاووس همزمان با کشور در روز جمعه ۳ شهریور ماه برگزار می‌شود.

چهارمین آزمون استخدامی متمرکز در گنبدکاووس برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین آزمون استخدامی کشور اظهار داشت: آزمون استخدامی متمرکز، در شهرستان گنبدکاووس همزمان با کشور در روز جمعه 3 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار این آزمون در گنبدکاووس همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار می‌شود و در استان گلستان این آزمون تنها در گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: 5 هزارو 690 نفر در این آزمون شرکت که از این تعداد 2 هزارو 604 نفر آقا و 3 هزارو 86 نفر خانم هستند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این آزمون در 9 حوزه در گنبدکاووس و 14 حوزه در گرگان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

کریمی یادآور شد: 6 گروه آزمون در همه رشته‌های به کارگیری دستگاه‌های دولتی در این آزمون شرکت خواهند کرد و خروجی آن جذب تعداد زیادی از جوانان بیکار برای اشتغال خواهد بود.

وی اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان فرصت دارند از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 2 شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مشاهده کارت آزمون خود نسبت به پرینت آن و دریافت برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه