English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

۲۳۰۰ مسجد در گلستان فعال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در استان گلستان دو هزار و ۳۰۰ مسجد فعال است، گفت: در گلستان به ازای کمتر از هر هزار نفر یک مسجد داریم.

۲۳۰۰ مسجد در گلستان فعال است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه گلدسته های مساجد اظهار کرد: در۳۱ مرداد سال ۴۸ آتش سوزی در مسجد القصی رخ داد و این باعث شد تا توسط سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی پیشنهاد شود این روز به عنوان روز جهانی مسجد نام گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد محل عبادت مسلمان است، افزود: بیت المقدس دومین قبله مسلمانان است که اهانت بسیار بزرگی به آن وارد شد و این موضوع برای مسلمانان بسیار درد آور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز صهیونیسم برای زمین گیر کردن جهان اسلام دست به هر کاری می زند، آن ها برای اینکه مسلمانان را با مشکل مواجه کنند جریان داعش راه انداختند و این توطئه ای است که به پشتوانه اسرائیل آمریکا رخ داده است تا جهان اسلام از اقتدار برخوردار نباشند

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان ۲ هزار و ۳۰۰ مسجد مشغول به فعالیت هستند، افزود: با توجه به اینکه میانگین کشور هر هزار و ۱۰۰ نفر یک مسجد داریم اما در گلستان کمتر از هر هزار نفر یک مسجد داریم و این نشان سند دین داری مردم استان است

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: قریب به ۵۰۰ مکان مذهبی دیگه همچون مهدیه فاطمیه ساختن و مردم برای زندگی خود عبادت را تعریف کردند.

وی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم تا در مکان های همچون شهرک ها و نقاط  توسعه یافته حدود ۱۲۰ مسجد توسط خیرین ساخته شود تا دسترسی مردم به مسجد آسان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه