English

هیأت رئیسه خانه مطبوعات فارس مشخص شد

انتخاب هیأت رئیسه خانه مطبوعات فارس دوشنبه در حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و صابر سهرابی رئیس گروه اطلاع رسانی و تبلیغات این اداره کل برگزار شد.

هیأت رئیسه خانه مطبوعات فارس مشخص شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از عهد و پیمان مجموعه فرهنگ و ارشاد با خانه مطبوعات یاد کرد و اظهار داشت: خانه مطبوعات فارس بازوی توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی است

وی افزود: انتخابات عمومی خانه مطبوعات فارس برای نخستین بار در سراسر کشور به طور کاملا الکترونیک انجام شد که تجربه و فرایندی تازه را فراهم ساخت.

در ادامه پس از رای‌گیری، محمدتقی زرین‌چنگ با کسب ٤ رای از ٧ عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات به عنوان رئیس، محمد عسلی با کسب ٤ رای نایب رئیس، پیمان بهادری با کسب ٣ رای مدیر اجرایی، محمدجواد شلتوک کار با کسب ٤ رای خزانه دار و احمد نجفی با کسب ٥ رای به عنوان منشی انتخاب شدند.

این درحالی است که مسئولیت کمیته حقوقی و انضباطی به محمدجواد شلتوک کار به اضافه ٢ نفر از از اهالی رسانه استان فارس که با نظر هیأت رئیسه انتخاب می شوند سپرده شد.

همچنین در این جلسه، حسن دهقان به عنوان رئیس کمیته آموزشی و غیاث‌الدین ملک‌حسینی به عنوان رئیس کمیته رفاهی با اکثریت آرا انتخاب شدند.

به گزارش موج، بازرسان خانه مطبوعات فارس، فاطمه اسدزاده و حسین کستکار، بر روند انتخاب هیئت رئیسه نظارت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه