English

به ازای هر ۳.۸ ازدواج یک طلاق در کرمانشاه ثبت شده است

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 19 هزار و 913 مورد ازدواج در استان به ثبت رسید.

به ازای هر 3.8 ازدواج یک طلاق در کرمانشاه ثبت شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرتضی کوهی گفت: سال گذشته 19 هزار و 913 مورد ازدواج در استان کرمانشاه به ثبت رسیده که این میزان نسبت به سال ماقبل آن با ثبت 20 هزار و 283 مورد، حدود 300 مورد کاهش داشته است و در طرف دیگر آمار طلاق استان با ثبت 5162 مورد کاهش اندکی نسبت به سال 1394 داشته است.

وی نسبت ازدواج به طلاق استان کرمانشاه در سال گذشته را 3.8 اعلام و بیان کرد: این عدد نشان دهنده این است که به ازای هر 3.8 مورد ازدواج یک مورد طلاق به ثبت رسیده و متأسفانه نسبت ازدواج به طلاق در استان در سال های اخیر روند کاهشی داشته و از 5.2 در سال 1391 به 3.8 درسال گذشته رسیده است.

کرمانشاه رتبه هشت طلاق کشور را دارد

وی گفت: استان کرمانشاه رتبه هشتم طلاق را در کشور دارد و بیشترین موارد طلاق در محدوده سنی 20 تا 30 سال رخ می‌دهد طبق گزارشات به دست آمده دخالت اطرافیان با 12 درصد، سوءظن و بدبینی با 10 درصد و اعتیاد با 9 درصد مهم ترین علل طلاق دراین تعداد پرونده بوده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: طلاق یکی از آسیب‌های شایع استان است و متأسفانه این آسیب پدیده‎ای است که درهمه استان‌های کشور قابل مشاهده است و در برخی استانها عملا به تهدید اجتماعی تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه