English

استاندار سمنان:

خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است

محمدرضا خباز اظهار داشت: خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است و نگه داشتن سرمایه ظلم بزرگی به اقتصاد کشور است.

خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار سمنان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در نشستی به بررسی و هم اندیشی پیرامون مشکلات و رفع موانع تولید برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان پرداختند.

در این نشست که با حضور استاندار سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد برگزار شد اعضاء به بررسی و هم اندیشی پیرامون مشکلات و رفع موانع تولید برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان پرداختند. 

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات واحدهای بزرگ اظهار داشت: دولت از تمام ظرفیت ها و توان خود برای حل مشکلات واحد های تولیدی بهره خواهد برد تا با فعال و پویا بودن تولید اشتغال پایدار ایجاد شود .

دکتر خباز با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید در جهت رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی بزرگ تلاش نمایند بر پیگیری مسایل سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی افزود : نگه داشتن سرمایه ظلم بزرگی به اقتصاد کشور است و خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است .

وی خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم مسایل خرد و کوچک و برخی قوانین دست و پاگیر فعالیت های اقتصادی را دچار اختلال نماید.

ایشان اذعان داشت: رودربایستی در اجرای قوانین سم مهلکی برای اداره کشور است و همه باید از قوانین تسهیل کننده و راهبرد های مؤثر در جهت رفع مسائل و مشکلات بهره گیرند .

در این جلسه پیرامون مشکلات مالی ، زیربنایی ، تسهیلات ، مالیات ، ثبات نرخ ارز ، تعرفه های گمرکی ، طلب از شرکتهای خصوصی و محیط زیست واحدهای تولیدی بزرگ استان با اشتغال بیش از صد نفربحث و تبادل نظر گردید. 

در این نشست که مسئولان دستگاههای اجرایی استان و مدیران واحدهای تولیدی بزرگ استان حضور داشتند هریک از واحدها به بیان مشکلات و موانع پیش روی تولید در مجموعه تولیدی خود پرداخته و درجهت رفع موانع تولید پیشنهاداتی ارائه شد.

واحدهای تولیدی پارمیدا ، نورد لوله ، کندر ، سیم و کابل مغان ، غرب استیل ، سیمان شاهرود ، عقاب افشان ، آریا ترانسفو ، نساجی کویر و فروسیلیس از واحدهای تولیدی مدعو در این نشست بودند که به بیان مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت رفع موانع تولید پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه