English

منتخب شورای پنجم شهر رشت:

سعی در رفع نقایص شهری به دور از هرگونه سیاسی کاری توسط اعضای شورای پنجم

منتخب شورای پنجم شهر رشت گفت: امید است تمامی اعضای شورای پنجم ضمن تعامل با دستگاههای قضایی، نظارتی، خدماتی و به دور از هرگونه سیاسی کاری که بسیار مشکل و خطرناک نیز است، نقایص شهر رشت را مرتفع نماییم.

سعی در رفع نقایص شهری به دور از هرگونه سیاسی کاری توسط اعضای شورای پنجم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، احمد رمضانپور نرگسی در مراسم  تجلیل از اعضای چهارمین دوره و پاسداشت حضور منتخبین پنجمین دوره شورای شهر حضور درصحنه خدمتگزاری را توفیقی بزرگ برای خود خواند و اظهار کرد: در شورای پنجم شاهدتجربه تلفیقی در بخش های گوناگون عمرانی، فرهنگی و خدماتی خواهیم بود.

منتخب مردم در شورای پنجم گفت: امید است با بهره مندی از تجارب ارزنده اعضای شورای چهارم نقاط ضعف شورا به نقاط قوت تبدیل و با تکیه بر توان متخصصین حوزه های مختلف شهری ضمن بیرون آوردن رشت از بن بست در راستای توسعه همه جانبه شهر گام برداریم.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان مراسم تجلیل تصریح کرد: شایسته است تا از سه سرپرست و دو شهردار شهر رشت در این چهارسال که متناسب با وسع و توان خود به ارائه خدمت پرداختند قدردانی شود.

احمد رمضانپور نرگسی در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی اعضای شورای پنجم ضمن تعامل با دستگاههای قضایی،  نظارتی، خدماتی و به دور از هرگونه سیاسی کاری که بسیار مشکل و خطرناک نیز است، نقایص شهر رشت را مرتفع نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه