English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

آموزش سبک زندگی اسلامی موجب حضور جوانان در مساجد می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ائمه جمعه و امامان جماعت از ایجاد شکاف بین جوانان و مساجد جلوگیری کنند.

آموزش سبک زندگی اسلامی موجب حضور جوانان در مساجد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد حسینی شاهرودی امروز دوشنبه(30 مرداد) درهمایش ائمه جمعه و جماعات و دومین جشنواره تجلیل از ارکان برتر و مساجد برتر که به مناسبت روز جهانی مساجد و هفته گرامیداشت مساجد و روز قشر بسیج مساجد و اماکن متبرکه برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد، اظهار کرد: اولین خانه‌ای که برای انسان بنا شد، مسجد بود.

وی افزود: بسیاری از افتخاراتی که برای کشور کسب شده است توسط جوانان و افرادی که در مساجد حضور داشته‌اند صورت گرفته است زیرا به اهمیت آن واقف بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت برگزاری کلاس‌های احکام، تفسیر، آموزش قرآن و همچنین آموزش سبک زندگی اسلامی در مساجد تاکید و عنوان کرد: برکزاری این کلاس‌ها موجب رونق حضور جوانان در مساجد می‌شود.

وی تصریح کرد: مساجد همیشه نماد وحدت مسلمانان بوده است و باید از هر طریقی مانع از آلوده سازی آن و ایجاد شکاف در اهداف والای معنوی مساجد شد.

حجت الاسلام شاهرودی ترویج تعالیم دینی در مساجد را موجب آبادانی آن دانست و بر نقش ائمه جمعه در این زمینه تاکید کرد.

در این همایش که با حضور مسئولان استان و فعالان حوزه مساجد برگزار شد، 180 ارکان و مساجد برتر برابر 51 شاخص عمومی و اختصاصی مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین از 60 ارکان و مسجد استان به عنوان برترین‌های استان و همچنین 120 نفر نیز به عنوان ارکان و مساجد برتر شهرستانی تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی