English

استاندار هرمزگان:

وزارت دفاع ظرفیتی تاثیرگذار در تقویت صنایع دریایی استان

استاندار هرمزگان در نشست با مدیران ارشد وزرات دفاع در استان گفت: صنایع دریایی در هرمزگان باید تقویت شود که وزارت دفاع می تواند در این عرصه نقش موثری در استان داشته باشد.

وزارت دفاع ظرفیتی تاثیرگذار در تقویت صنایع دریایی استان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست با مدیران ارشد دستگاه های زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان هرمزگان با تبریک فرارسیدن 31 مرداد روز صنعت دفاعی، عنوان کرد: وزارت دفاع از مجموعه ای خوب و قوی در هرمزگان برخوردار است که نیاز است ارتباط دستگاه های مرتبط با وزارت دفاع با سایر دستگاه ها و نهادها و مدیریت استان تقویت شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی و طرح مسائل میان یکدیگر می توان خدمات بهتری به مردم ارائه داد.

استاندار هرمزگان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فعالیت های گسترده و بسیار حساسی انجام می دهند که وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح تلاش های بسیاری داشته است.

جادری با بیان اینکه هرمزگان استانی برخوردار از فرصت ها و امکانات ساحلی و دریایی گسترده است، تصریح کرد: صنایع دریایی در هرمزگان باید تقویت شود که وزارت دفاع می تواند در این عرصه نقش موثری در استان داشته باشد.

وی گفت: نیاز است دستگاه های زیرمجموعه وزارت دفاع در کارگروه های تخصصی استان هرمزگان عضو شده و مدیران آنها جهت تصمیم گیری بهتر در این جلسات حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه