English

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان:

سکوت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن خیانت بزرگ است

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت : دشمن با تمام توان خود در عرصه جنگ نرم و فرهنگ حضور دارد ، سکوت و مبارزه در این عرصه خیانت به کشور و فرزندان ما است.

سکوت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن خیانت بزرگ است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان در مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی استان گیلان و تاثیر خیمه های معرفت بر زائرین ، جوانان و نوجوانان ، گفت : ایده خیمه های معرفت یک کار اثرگذار است و اوقاف و امورخیریه بر نگاه صحیح و اداره درست آن برای تاثیر روی مخاطب بسیار مصمم و جدی است .

وی همچنین افزود : گزارشات و مستنداتی که ما در پایان هر طرح جمع آوری می کنیم حاکی از اثرگذاری بالا و قابل قبول این خیمه ها است و اینکار ارزشمند ، مورد استقبال جوانان ، نوجوانان و کودکان از خیمه های معرفت شده است .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین گفت : مواردی داشتیم از مردم که بدلیل شبهات پی در پی دشمن در خصوص دین و اهل بیت(ع) و رفتن به مسیر انحرافی و حتی مشکلات شخصی از جمله آسیب طلاق با مراجعه به خیمه های معرفت بقاع متبرکه مرتفع گردید ، دشمنان با سرمایه گذاری سنگین در پی از هم پاشیدن جوانان و خانواده های ما هستند زیرا میدانند از راه نظامی هرگز نمی توانند در این کشور و انقلاب نفوذ پیدا کنند.

علیزاده همچنین افزود : آسیب های اجتماعی امروز ما در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی ، اقتصادی و حتی گاهی سیاسی بخاطر دوری از معارف قرآنی و اهل بیت(ع) است آمار می گوید هرجایی که فرآیند ازدواج بر اساس آموزه های دینی صورت پذیرد هر 10 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود و در نقطه مقابل آنجایی فرهنگ و رابطه غربی حاکم است از هر 5 ازدواج 3 تای آن منجر به طلاق است که این یک آسیب اجتماعی بزرگ است و باید در این اوضاع به این مهم توجه داشت.

وی همچنین افزود : مقام معظم رهبری روزانه ساعت های وقت خود را صرف جلسه با مسئولین مرتبط برای همین موضوع مهم فرهنگ می کنند و ایشان در این خصوص فرمودند: هرکس در این راه کشته شود در حکم شهید است . پس با وجود اهمیت این موضوع و تاکید مقام ولایت و دغدغه ایشان، سکوت و بی تفاوتی در برابر حملات عظیم دشمن در این جبهه مهم یک خیانت بزرگ به کشور ، اسلام و فرزندان ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه