English

فرماندار بندرعباس:

ضرورت مدیریت منابع اعتباری از سوی دستگاه های اجرایی

فرماندار بندرعباس گفت: در اکثر مواقع درخواست ها برای تخصیص اعتبارات بیش از منابع است اما منابع محدود است و باید مدیریت منابع صورت گیرد.

 ضرورت مدیریت منابع اعتباری از سوی دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرعباس،  "احمد پویافر" در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه  شهرستان اظهار داشت: کمیته برنامه ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های شهرستان دارد و نحوه توزیع بودجه بر اساس رعایت الزامات قانون بودجه بوده و مسئولان باید با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده مدیریت لازم را در دستگاههای خود اعمال و نسبت به رفع نیازهای شهرستان و مشکلات عمرانی که در مسیر رشد آبادانی و توسعه آن قرار دارد اقدام نمایند .  

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری خط مشی دولت تدبیر و امید برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه مسئولان دستگاههای شهرستان با هم اندیشی و تشریک مساعی، ضمن ایجاد پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارائه ابتکارات و ایده های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخشهای مختلف کمک کنند.

پویافر اذعان داشت: شهرستان بندرعباس خصوصا شهر بندرعباس به واسطه استفاده  همه شهروندان هرمزگانی از امکانات مرکز استان و حتی برخی از استان ها فشار بیشتری را در زمینه خدمات دهی متحمل می شود که لازم است  در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به شهرستان بندرعباس صورت گیرد.

تخصیص سه مرحله اعتبارات به شهرستان بندرعباس

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: در اکثر مواقع درخواست ها برای تخصیص اعتبارات بیش از منابع است اما منابع محدود است و باید مدیریت منابع صورت گیرد شاید این مبالغ جهت اتمام یک پروژه بزرگ کافی نباشد اما با یک برنامه ریزی مناسب و دقیق می شود پروژه را به پایان رساند.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: سهم شهرداریها در این زمینه اندک است اما سایر دستگاه ها در سطوح ملی دارای اعتباراتی هستند و می شود با رایزنی و مذاکره مدیران عامل و مدیران کل، بخشی از اعتبارات ملی را جذب کرد.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: تا امروز طی سه مرحله اعتبارات شهرستان بندرعباس توزیع شده و امیدوار یم اعتبارات دیگری هم در این فرصت باقی مانده از سال جهت تقویت پروژه به فرمانداری ابلاغ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه