English

جولایی در راستای رسیدگی به امور ورزش و جوانان دزج:

نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس ایجاد شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با سفر به شهر دزج از اختصاص 400 میلیون تومان به تکمیل و راه اندازی سالن سقف کوتاه و اهدای یک تخته تاتامی به ورزشکاران خبر داد.

نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس ایجاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حامد جولایی شامگاه شنبه 28 مردادماه در سفر به دزج از توابع شهرستان قروه و دیدار با امام جمعه این شهر اظهار کرد: شهر دزج در جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیاز به بیشتر دارد و این موضوع در اولویت دستگاه ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در بازدید از تنها سالن ورزشی این شهر و حضور در میان کاراته کاهای دزج امکانات و تجهیزات آن مورد بررسی قرار گرفت که در جهت استفاده ورزشکاران یک تخته تاتامی اهداء می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار گفت: در راستای رسیدگی به امورات ورزش و جوانان دزج، نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس راه اندازی و تاکنون سه هیأت ورزشی مختلف ایجاد شده است.

جولایی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان استان در جهت امورات اولیه و آغاز فعالیت این هیأت‌ها سه میلیون تومان تزریق خواهد شد و این انتظار می‌رود با کمک مسئولین و دلسوخته‌های این شهر هیأت‌های بیشتر ایجاد شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: برای تکمیل و راه اندازی سالن سقف کوتاه دزج 400   میلیون تومان از محل اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده می‌شود که تا پایان سال جاری به بهره داری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: با توجه به جمعیت بخش چاردولی، عدم یک سالن سقف بلند احساس می‌شود که در تلاش هستیم با کمک فرماندار شهرستان قروه این سالن را احداث کنیم.

جولائی در پایان به مسئولین و اعضای شورای این شهر گفت: هرگونه اتفاق ورزشی اعم از برگزاری همایش‌های کوه پیمایی، دوچرخه سواری، دو عمومی و جشنواره‌ها در این شهر انجام شود تمام هزینه‌های این برنامه‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه