English

تصویب ۲۰ طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در میراث فرهنگی اصفهان

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تصویب 20 طرح جدید سرمایه گذاری بخش خصوصی در کمیسیون فنی سرمایه گذاری این اداره کل خبر داد.

تصویب 20 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در میراث فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید امینی افزود: این طرح ها در قالب ایجاد تاسیسات اقامتی، احیای خانه های تاریخی و موارد دیگر در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و میمه، خور و بیابانک، نطنز، سمیرم، مبارکه و دهاقان به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: با توجه به سیاست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، تلاش بر این است تا گردشگری از یکسو بصورت متوازن در پهنه استان گسترش داده شود و از سوی دیگر با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاری بومی، آنان به سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان تشویق شوند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: در این کمیسون پس از بررسی های به عمل آمده از طرح های ارائه شده توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی، طرح های پیشنهادی برای تصویب به کمیسیون فنی سرمایه گذاری اداره کل استان ارائه و بعد از بررسی کارشناسان به تصویب رسید.

وی یادآوری کرد: توسعه گردشگری پایدار با در نظر گرفتن فرهنگ های بومی و سنتی مناطق، حفظ محیط زیست وبررسی توانمند های اقتصادی مناطق ازمهمترین اولویت های توسعه گردشگری در استان اصفهان به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه