English

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت خبر داد:

راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی مرآت برای پرداخت وام در اصفهان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: سامانه اعتبارسنجی مرآت در بانک قرض‌الحسنه رسالت سامانه نمره دهی اعتباری است که از امسال به‌صورت عملیاتی در حال اجرا است.

راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی مرآت برای پرداخت وام در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین زاده در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: افراد برای دریافت وام وارد این سامانه می شوند و وضعیت مالی و توان پرداخت اقساط آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی  بیان  کرد: ما می‌خواهیم یک بانک شرعی، ارزان و آسان داشته باشیم و الگوی خوب در بانکداری قرض‌الحسنه به کشورهای اسلامی ارائه کنیم.

وی افزود: بانک رسالت با نیت قرض الحسنه وایجاد کسب وکارتاسیس شده است و بزرگترین کسب و کار اجتماعی در کشور می باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت : 4 میلون سپرده گذار در بانک رسالت وجود دارد که 95 درصد از این افراد زیر 50 میلیون تومان سپرده دارند و 91 درصد زیر ده میلیون تومان سپرده گذاری کرده اند.

وی قرض‌الحسنه رسالت را بانک خُرد عنوان کرد و گفت: سقف وام در بانک قرض‌الحسنه رسالت 30 میلیون تومان است که کارمزد وامهای آن  دو درصد می باشد.

حسین زاده سامانه همیاری قرض‌الحسنه در بانک رسالت کمک‌کننده به مشتریان  می باشد که با راه‌اندازی این سامانه‌ منجر به ارزان شدن خدمات برای بانک شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت  بیان کرد: در سال‌های آینده خدمات درون شعبه‌ای را کاهش  خواهیم داد تا بتوانیم به مردم خدمات غیرحضوری ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه