English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ضارب مأمور پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مجروح شدن یکی از مأموران پلیس شهر اصفهان توسط یک توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: ضارب این مأمور در عملیاتی چند ساعته شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری ضارب مأمور پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه عیادت از مأمور پلیس مجروح شده در حادثه درگیری با یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر اظهار کرد: روز گذشته یکی از واحدهای گشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر به مخفیگاه وی اعزام می‌شود.

وی افزود: متهم که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت با مقاومت یکی از مأموران مواجه شده و با خودرو،  وی را به شدت مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام شجاعانه این مأمور پلیس باعث دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان مهم و اصلی هروئین شد، گفت: رزمندگان جبهه امنیت با تمام وجود برای ایجاد آرامش جامعه تلاش می‌کنند.

وی، حال عمومی این مأمور پلیس را رضایت‌بخش عنوان کرد و از زحمات تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی و تلاش معاونت بهداد پلیس استان در درمان این مأمور تقدیر و تشکر کرد.

معصوم‌بیگی، وجود نیروهایی مؤمن، ولایی، شجاع، مخلص و فداکار را نعمتی بزرگ برای مجموعه انتظامی استان عنوان کرد و گفت: پلیس اصفهان به چنین نیروهایی افتخار می‌کند و تلاش آنان را در برقراری نظم و آرامش جامعه ارج می‌نهد.

وی، برخورد پلیس با قانون‌شکنان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و کوبنده عنوان کرد و اظهار داشت: طرح امنیت محله محور از جمله طرح‌هایی است که با قوت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و مأموران پلیس به افراد شرور، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان در دیدار و گفت وگویی کوتاه با خانواده مأمور مجروح، ضمن دلجویی از صبر و ایثار و از خود گذشتگی آنان در حمایت و پشتیبانی این مأمور پلیس تقدیر کرد و با بیان اینکه  بخشی از موفقیت‌های پلیس نتیجه همراهی خانواده‌های مأموران پلیس است، گفت: قطعاً بدون حمایت، همراهی و پشتیبانی همسران و خانواده‌های گرامی نیروهای انتظامی این نیروها نمی‌توانند در انجام مأموریت‌های خود موفق شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه