English

ثبت نام ۸۰۰ نفر نوجوان نجف آبادی در طرح نشاط معنوی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: طرح نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد و با حضور 800 نفر از نوجوانان و جوانان در این شهرستان در حال اجرا است.

ثبت نام 800 نفر نوجوان نجف آبادی در طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای غنی سازی اوقافت فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان طرخ نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه و با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و براساس ارزش های دینی و اسلامی در سطح این شهرستان در دست اجرا دارد.

وی افزود: این طرح از تیر ماه در 4 بقعه متبرکه شهرستان،  دو مرکز تخصصی حفظ قرآن شهر نجف آباد و یزدانشهر با بیش از ۱۳ کلاس و ثبت نام 800 نفر آغاز شده است که این طرح تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد ادامه داد: کلاس های این طرح در رشته های زبان انگلیسی، نقاشی، حفظ قرآن، روانخوانی قرآن، تفسیر، احکام، آموزش صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، قصه های قرآنی، فوتبال، آموزش شنا، کلاس سبک ‌زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی بیان کرد: همچنین با تفاهم نامه ای که بین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و فنی و حرفه ای نجف آباد منعقد شده است کلاس آموزش کامپیوتر نیز در مرکز فنی و حرفه ای نجف آباد و زیر نظر اساتید مجرب این مرکز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان، وپایگاه های بسیج وزندان شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد افزود: در روستاهای حاجی آباد، نهضت آباد، جلال آباد و روستای اشن و همچنین در جوار حرم مطهر امامزادگان شهردهق، شهر علویجه طرح نشاط معنوی درحال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه