English

معاون استاندار گلستان

مشکل خلیج گرگان یک مسله فرا استانی و ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشکل پس‌روی آب در خلیج گرگان یک مسئله فرا استانی و ملی است و مقرر شده تا سازمان محیط زیست کشور طرحی را در این‌باره آماده و اجرایی سازد.

مشکل خلیج گرگان یک مسله فرا استانی و ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان گلستان، اظهار داشت: خوشبختانه در بحث دریاچه ارومیه در دولت یازدهم اقدامات خوبی صورت گرفت که منجر به احیای دوباره این دریاچه شد و ما این آمادگی را در استان گلستان داریم تا پس از ارائه طرح سازمان محیط زیست کشور همه ظرفیت‌های موجود در استان را برای احیاء خلیج گرگان بکار بگیریم.

وی ادامه داد: مسأله خلیج گرگان در دو سال گذشته در شورای تأمین استان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد محیط زیست کشور طرحی را در این خصوص تدوین کنند، اما این طرح همچنان در محیط زیست کشور مانده و باید از سوی معاونت عمرانی استانداری و محیط زیست استان، پیگیری های لازم در این خصوص بعمل آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستانبا بیان اینکه باید نگاه‌مان را نسبت به برخی از مسائل تغییر داده و توسعه‌نگر باشیم، گفت: استان گلستان در حوزه گردشگری ظرفیت‌ها و جذابیت‌هایی دارد که باید بیشتر از این موهبت الهی استفاده کرد.

طهماسبی اضافه کرد: حدود 50 منطقه گردشگری دیدنی در استان گلستان داریم که خیلی از آنها برای خود مردم استان نیز شناخته شده نیست.

وی تصریح کرد: فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان باید همه ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات، امکانات و زیباسازی سواحل و برای جذب گردشگر بیشتر به کار بگیرند.

جانشین ستاد ساماندهی سواحل استان گلستان با تأکید بر بازدید اعضای این ستاد از سواحل استان گفت: ما در استان گلستان می‌توانیم با هم‌افزایی بیشتر، تفرجگاه‌های ساحلی را احیا کنیم.

طهماسبی ادامه داد: همچنین معتقدیم باید از طرح‌های سواحل استان‌های ساحلی دیگر که سال‌هاست در این حوزه فعالیت داشته و گردشگران زیادی نیز همه ساله به این مناطق می‌روند، الگو برداری کرد.

وی در پایان گفت: باید با برنامه‌ریزی از سوی دستگاه‌های مرتبط، برنامه های فرهنگی در محل طرح‌های ساماندهی، به منظور فراهم کردن شرایط مفرح و نشاط آور برای گردشگران برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه