English

شرط ورود کاندیدای شهرداری به پارلمان پنجم؛

لطفا با پاور وارد شوید

آیا کاندیداهای معرفی شده برای شهرداری بندرعباس با یک برنامه قوی و قابل دفاع در صحن پارلمان محلی حضور خواهند یافت و یا بایستی تاکید شود؛ لطفا با پاور وارد شوید.

لطفا با پاور وارد شوید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، روز گذشته جلسه دفاع (تمام قد) کاندیدای معرفی شده شهرداری بندرعباس با منتخبان شورای پنجم در حالی آغاز شد که "مهدی دسینه" اولین گزینه‌‌ای که بر اساس قرعه‌کشی در این جمع حضور یافته بود، به واسطه آماده نبودن پاورپوینت موفق به ارائه برنامه های خود نشد.
جلسه ای که قرار بود پس از استماع برنامه های اولین کاندیدای حاضر و دفاعیات وی، عیارسنج انتخاب شهردار باشد، در چند کلمه ی کلیدی؛ قطعی برق، شهرک نور ، درمحل کار ،منزل، نتوانستم برنامه خود را امروز به این جلسه برسانم، خلاصه شد.
این کاندیدا با موافقت منتخبان شورای پنجم در جلسه امروز یکشنبه ساعت 19 به جای هاشمی نخل‌ابراهیمی که از دور رقابت برای شهردار شدن انصراف داده است، پاورپوینت خود را ارائه خواهد داد.
در کنار معیارهای کلیدی انتخاب شهردار اصلح نظیر؛ دارا بودن حسن شهرت و سابقه روشن در پاکدستی، توان تعامل قوی با دولت و جسارت جراحی ساختار شهر، شاید بد نباشد این معیار را نیز به آن اضافه کرد؛ توان بیان و ارائه برنامه های اداره یک شهر بدون داشتن پاورپوینت، که چندان هم معیار دور از منطقی نیست.
حال باید دید معیار پارلمان پنجم در دادن نمره قبولی به گزینه اصلح در آزمون بزرگ معرفی شهردار بندرعباس چیست؟ و آیا کاندیداهای معرفی شده با یک برنامه قوی و قابل دفاع در صحن پارلمان محلی حضور خواهند یافت و یا بایستی تاکید شود؛ لطفا با "پاور" وارد شوید!
بر اساس جدول زمان بندی حضور نامزدهای تصدی شهرداری بندرعباس در صحن شورای شهر، صمد حمزه ای از ساعت 13 الی 14 و ایوب دبیری نژاد از ساعت 17 الی 18 برنامه ها و دفاعیات خود را ارائه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه