English

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف 170 کیلوگرم تریاک از اعضای این باند خبر داد.

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی اطلاعات و اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک باند گسترده قاچاق مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی این باند چهارنفره اقدامات لازم جهت کنترل و مستندسازی فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان صورت گرفت و طی عملیاتی غافلگیرانه یکی از قاچاقچیان به همراه ۱۷۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شد.

امان‌اللهی بابیان اینکه این محموله به طرز ماهرانه‌ای در یک کامیون خالی جاسازی‌شده بود، گفت: دستگیری و شناسایی سایر همدستان در دستور کار قرار دارد این محموله از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور به سمت کرمانشاه بارگیری شده بود.

امان‌اللهی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۵ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از دستگیری بیش از ۲۸۰۰ توزیع‌کننده مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: این افراد عمدتاً در نقاط آلوده شهر دستگیرشده‌اند.

امان‌اللهی بابیان اینکه اقدامات مؤثری جهت پاک‌سازی نقاط آلوده طی چند هفته اخیر صورت گرفته، گفت: طی چند هفته اخیر بیش از ۴۰ مورد محل فروش مواد مخدر شناسایی و پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک درزمینهٔ مواد مخدر را در تماس با شماره ۱۲۸ به همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه