English

علوی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

آخوندی کارهای متنوعی درحوزه کاری خودانجام داده

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: معدل عملکرد آخوندی در سطح ملی خوب بوده است.

آخوندی کارهای متنوعی درحوزه کاری خودانجام داده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سید احسن علوی در نشست علنی امروز (شنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: کسی که باید بیشتر در حوزه راه و شهرسازی درد و دل کند بنده و همکارانم هستم به دلیل اینکه شاخص های توسعه در استان کردستان نسبت به میانگین کشوری عقب تر است اما وقتی معدل عملکرد آخوندی را بررسی می‌کنم متوجه می شوم که در سطح ملی عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید جفا کرد واقعیت این است که آخوندی کارهای متنوعی در حوزه کاری خود انجام داده که تأثیرات آن مشهود است.

علوی افزود: در 4 سال گذشته 30 درصد تخصیص اعتبار در وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته بنابراین نمی توانیم بگوییم ایران چهارراه حمل و نقل در آسیا است اما میزان تخصیص کم و با تأخیر قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: آخوندی با بهره‌گیری از بخش خصوصی و بخش غیردولتی توانسته اقدامات اساسی را انجام دهد و بیش از 25 پروژه در بخش ریلی، در بخش جاده ای بیش از 40 پروژه، در بخش فرودگاهی بیش از 10 پروژه و نو سازی ناوگان هوایی داشته و بیش از یک صد هزار میلیارد تومان قرارداد در حوزه کاری خود با بخش خصوصی منعقد کرده است.

علوی با بیان اینکه بخش مسکن مهر قصه پر غصه کشور شد، گفت: مکان یابی و نیازسنجی در بخش مسکن مهر صحیح نبود و 110 هزار واحد مسکونی بدون متقاضی است و حدود 24 هزار واحد با متقاضی غیرمؤثر همراه بوده و بخش قابل توجه دیگری نیز با مشکل روبه رو شده است و در بخش نوسازی بافت فرسوده نیز اقداماتی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آخوندی فردی است که از فرصت ها استفاده می کند و به نظر بنده باید به ایشان رأی مثبت داد تا حمل و نقل کشور معطل نماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه