English

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

اعزام بیش از ۹۰۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان به اردوهای آموزشی و زیارتی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ هزار و ۴۷۸ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد به اردوی زیارتی، آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

اعزام بیش از ۹۰۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان به اردوهای آموزشی و زیارتی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای بارورکردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف زیرپوشش در حال اجرا دارد، اظهار داشت: کمیته امداد به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان نسبت به اعزام آن‌ها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 9 هزار و 478 مددجوی زیر پوشش با اعتبار 11 میلیارد و 229 میلیون ریال به اردوهای زیارتی، آموزشی اعزام‌شده‌اند، افزود: سال گذشته یک هزار 120 نفر از مددجویان به اردوی مشهد مقدس، 400 مددجو به سفر زیارتی قم،570 نفر به اردوهای راهیان نور، 600 نفر اعزام به اردوها استانی، 6 هزار 188 مددجو به سایر اردوها و 600 نفر به مرقد امام خمینی (ره) اعزام‌شده‌اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه زنان سرپرست‌خانوار، دختران در آستانه ازدواج و دانش‌آموزان زیر پوشش از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی این نهاد هستند، بیان کرد: کمیته امداد از ابتدای سال 96 تاکنون 960 مددجو را به اردوهای زیارتی، آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام کرده است.

وی گفت: سرانه کمک‌های مردمی و صدقات برای اعزام مددجویان به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم و عتبات عالیات بالغ‌بر 9 میلیارد و 937 میلیون ریال است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان پیرامون نحوه مشارکت خیران درزمینهٔ اعزام مددجویان زیر پوشش این نهاد به اردوهای زیارتی خاطرنشان کرد: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان کمیته امداد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه