English

برپایی نمایشگاه عکس "سوختن و بجای ماندن" در رشت

نمایشگاه عکس از آثار سیده فروغ فلاح شمسی با عنوان "سوختن و بجای ماندن" از ٢٨ مرداد به مدت یک هفته در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برپایی نمایشگاه عکس "سوختن و بجای ماندن" در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه عکس خانم سیده فروغ فلاح شمسی با عنوان " سوختن و بجای ماندن " از تاریخ ٢٨ مرداد تا ٢ شهریور ماه ٩٦ از ساعت ١١ صبح تا ١٩ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

حسن پور ضمن اعلام این خبر افزود : در این نمایشگاه ۴۰ عکس با ابعاد مختلف توسط سیده فروغ فلاح شمسی از نقوش بجا مانده در کف قابلمه ها و ماهیتابه ها به زبان هنر ثبت و به نمایش گذاشته شده است . عکسها بازتاب غذاهایی هستند که بخشی از آنها در حین پخته شدن در کف قابلمه مانده و اشکالی هنری ایجاد نموده است .

فروغ شمسی متولد ۱۳۴۳ در لاهیجان بوده و در رشته های مختلف هنری فعالیت می کند و در نمایشگاه های گروهیصنایع دستی مشارکت داشته است . مجموعه عکسهای نمایشگاه سوختن و بجای ماندن در طول سه سال تهیه شده  و در فروردین ماه سال جاری در نگارخانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان نیز برپا شده است .

این نمایشگاه از تاریخ ٢٨ مرداد تا  ٢ شهریور ماه سال ٩٦ از ساعت ١١ صبح تا ١٩ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برپاست . مراسم گشایش نمایشگاه نیز ساعت۱۷ عصر روز شنبه ٢٨ مرداد ماه ٩٦ برگزار می گردد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه