English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

۷۰ وقف جدید در استان اصفهان به ثبت رسیده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال جاری و تاکنون 70 وقف جدید در استان اصفهان به ارزش هفت میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

70 وقف جدید در استان اصفهان به ثبت رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در حاشیه مراسم غبار روبی آستان علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به روز زیارتی امام رضا(ع) اظهار داشت: در این روز غبار روبی امامزاده واجب‌ التعظیم، علی بن محمد باقر(ع) را داشتیم.

وی با بیان اینکه امید است زیارت این امامزاده موجب افزایش معرفت زائران آن حضرت شود، افزود: تفاهمنامه‌ای میان سازمان اوقاف و نیروهای مسلح منعقد شد و به امضای نماینده ولی فقیه و مسوول نیروهای مسلح نیز رسیده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: به موجب این تفاهم نامه طی جلسه‌ای مطالبات اداره کل اوقاف استان اصفهان از نیروهای مسلح اعم از پذیره و مال الاجاره  49.5 میلیارد تومان بود و امید است عمده این مبلغ که جزء دیون دولت قرار گرفته در آینده پرداخت شود و  4.5  میلیارد تومان نیز مقرر شده تا پایان سال پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: درباره بدهی مال الاجاره ‌های آموزش و پرورش به موقوفات می‌توان گفت که مبلغ بدهی این ارگان به اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تا پایان سال 95 به میزان 4.5  میلیارد تومان است و امید است این مال الاجاره تاپایان سال جاری پرداخت شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی ابراز داشت: درسال جاری نزدیک به  70  وقف جدید داشت و پیش بینی می‌شود تعداد وقفیات تاپایان سال جاری به 300 وقف بر سد زیرا سال گذشته 280 وقف جدید داشتیم و هفت میلیارد تومان نیز ارزش موقوفات جدید سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه