English

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس

سد نرماب باید در سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس گفت: سد نرماب بزرگترین پروژه عمرانی استان گلستان است و به علت اهمیت این طرح در توسعه، استان انتظار این است که در سال ۹۷ این پروژه به پایان برسد.

سد نرماب باید در سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری موج به‌ نقل از روابط‌ عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، شهرام کوسه غراوی در بازدید میدانی معاون وزیر نیرو از سد نرماب اظهار داشت: امیدوار هستیم با حضور وزیر جدید نیرو همتی در مجموعه ایجاد شده و این طرح مهم در پایان سال 97 به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان قول اتمام سد در سال 97 داده شد و آقای نوبخت نیز دستورات لازم را برای اختصاص 90 میلیارد تومان تخصیص برای سد و جابه جایی روستاها داده‌اند که نیازمند پیگیری و همت برای اختصاص کامل است.

غراوی در ادامه با بیان این که در حال حاضر با رخ دادن یک سیل همه نگران سیلابی شدن 2 روستای جنگلده هستند، گفت: باید از هر جای ممکن و اخذ اعتبارات بتوانیم این پروژه را نهایی کنیم تا هم مشکل آب شرب مردم شرق استان حل شود و هم در بخش کشاورزی بتوانیم کمکی برای کشاورزان شرق استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرق استان گلستان از محروم ترین نقاط کشور است، گفت: 50 روستای مراوه تپه آب شرب ندارند و برخی روستاهای مینودشت و گالیکش با تانکر آبرسانی می‌شوند.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از انتظارات ما از وزیر جدید نیرو نهایی شدن این طرح است و اگر این اتفاق رخ دهد در شرق استان به لحاظ توسعه‌ای اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه