English

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس مطرح کرد

اجرای طرح اوقات فراغت سالم در مناطق مرزی استان گلستان/ توزیع کتاب در مناطق مرزی گنبدکاووس

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت سالم در مناطق مرزی استان گلستان، گفت: تعداد ۱۱۵ جلد وسایل و کتب آموزشی در بین دانش‌آموزان مرزنشین استان توزیع شد.

اجرای طرح اوقات فراغت سالم در مناطق مرزی استان گلستان/ توزیع کتاب در مناطق مرزی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، جواد کارکن صبح امروز با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت سالم در مناطق مرزی اظهار داشت: همچنین یک‌هزار و 870 جلد کتاب داستان با عناوین متنوع علمی, هنری و آموزشی بین دانش آموزان مناطق مرزی توزیع شد.

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک افزود: بیش از 600 بسته انواع لوازم التحریر شامل, مداد, خودکار, دفتر و غیره نیز در بین مدارس روستاهای داشلی برون, ترشکلی, هادی خواجه نجف و بخش عشایری توزیع شد.

کارکن تصریح کرد: اهدا کتاب به منظور گذراندن طرح اوقات فراغت سالم به علت عدم امکانات مورد نیاز در بین دانش‌آموزان اجرا شد تا انگیزه‌ای برای مطالعه بیشتر دانش‌آموختگان باشد.

رئیس اداره امور اجتماعی هنگ مرزی گنبدکاووس تاکید کرد: با همکاری آموزش و پرورش کلاس‌های قرآنی, مهارت‌آموزی, ورزشی و هنری در این مناطق برگزار و به شرکت‌کنندگان بعد از گذراندن دوره, گواهی شرکت در دوره داده می‌شود.

کارکن گفت: طرح اوقات فراغت از 10 تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و شعار امسال طرح اوقات فراغت "با تدبیر و امید اوقات فراغت با نشاطی را سپری کنید" و "تابستان با نشاط  با کسب یک مهارت" تعیین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه