English

مراسم بزرگداشت شهید حججی در گنبدکاووس برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، شهید حججی در امامزاده یحیی ابن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید حججی در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی با حضور گسترده مردم شهرستان گنبدکاووس و مسوولان شامگاه پنج‌شنبه در حرم مطهر امامزاده یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد.

حجت الاسلام نصرت الله جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آنچه در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی در جهان منتشر شد، تصویر غرورآفرین و عاشورایی شهید محسن حججی بود که هم حکایت از عمق نفوذ مدافعان حرم در میان مردم دارد و هم حکایت از تکلیف مردم برای ابراز عقیده در دفاع از عقاید خود بود که در راه خدا جهاد کنند.

وی افزود: همه ما باید همه سلایق سیاسی و غیرسیاسی را کنار گذاشته و از محسن بگوییم و بنویسیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: باید این هم‌صدایی را در حمایت از مدافعان حرم که یادواره رزمندگان 8 سال دفاع مقدس, فارغ از دیدگاه‌های مختلف, 8 سال در کنار یکدیگر برای دفاع از ایران اسلامی جنگیدند و اجازه اشغال و تصرف ایران اسلامی را ندادند, ندا داد.

وی یادآور شد: باید گفت شهید حججی و خانواده حسینی وی به ویژه پیام زینبی همسرش حجت را بر همگان تمام کرد و صلابت  نگاه شهید در آن تصویر در کنار آن داعشی ملعون با اینکه خنجر در دست دارد اما همه بدنش را ترس فرا گرفته, عاشورا 61 را تداعی می‌کند.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: امید داریم شهید کربلای 61 هجری, ریشه و ثمرات این گروه خبیثه به ویژه داعش را برکند و زمین را برای دگرگونی و ظهور آقا امام زمان (عج) آماده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه