English

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

آتلیه قم مقابل مقاومت البرز متوقف شد

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در خانه خود مقابل مقاومت البرز تن به تساوی داد.

آتلیه قم مقابل مقاومت البرز متوقف شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شده و در آخرین بازی این هفته دو تیم آتلیه طهران قم و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند که با نتیجه 3 بر 3 به تساوی رسیدند و امتیازات را تقسیم کردند.

مسابقه خانگی تیم‌ فوتسال آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز در حالی مساوی شد که نماینده قم ابتدا سه بر صفر از حریف پیش بود اما با سه اشتباه غیر منتظره بازی برده را به تساوی تبدیل کرد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم چهارمین مسابقه خانگی خود را انجام می‌دادند با انگیزه کسب چهارمین برد این فصل شروع خوبی داشتند و نیمه نخست را با گل روح‌الله ایثاری یک بر صفر بردند، در نیمه دوم توسط سعید قلندری و طاها نعمتیان دو گل دیگر به ثمر رساند و سه بر صفر پیش افتاد.

در ادامه تیم کرج به تناوب در زمان حمله با پنج بازیکن (استفاده از یک بازیکن به جای دروازه بان) در زمین حضور می یافت و تلاش می کرد تا به گل دست یابد و تیم قم نیز در چند نوبت از این سیستم در تاکتیک خود بهره برد، ولی این تیم کرجی بود که توانست از این مساله استفاده و در دقیقه 38 دو گل وارد دروازه قم کند و حساب را سه بر دو نماید.

در حالیکه 11 ثانیه به پایان مسابقه زمان باقی بود، تیم کرج توسط علی عبداللهی گل سوم و تساوی را وارد دروازه قم کرد و مسابقه با حساب سه بر سه مساوی خاتمه یافت.

اما محاسبات سرمربی تیم آتلیه‌طهران قم در استفاده از این تاکتیک اشتباه از آب درآمد و با سه اشتباه بازی سه بر صفر برده را با تساوی سه بر سه عوض کرد.

آتلیه قم با این تساوی دوازده امتیازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه