English

افتتاح پنجمین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم

به همت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم پنجمین مجموعه ورزشی مسجد محور در منطقه کلهری مسجد قبا افتتاح شد.

افتتاح پنجمین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، پنجمین مجموعه ورزشی مسجد‌محور به نام محموعه ورزشی فرهنگی مسجد قبا به‌همت مدیر‌عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در منطقه کلهری افتتاح شد.

مجید رفیعی مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در آئین بهره‌برداری از پنجمین مجموعه ورزشی مسجد‌محور گفت: در راستای گسترش ورزش همگانی با محوریت مسجد، ایجاد مجموعه ورزشی در محلات قم سال گذشته به تصویب رسید که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برای تجهیز امکانات مساجد، گفت: با توجه به اینکه مساجد محل تمرکز جمعیت در محلات و همچنین مورد اقبال بسیاری از جوانان است به‌همین منظور برنامه‌هایی را برای تجهیز آن‌ها به امکانات برای جذب بیشتر و حضور بیشتر جوانان در آن‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: توسعه ورزش محلات، فضای سالم و با نشاطی با محوریت مسجد را برای جوانان فراهم می‌کند و شهرداری نیز با جدیت این رویکرد را دنبال خواهد کرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های ورزشی مسجد محور سال جدید به بیش از 25 مجموعه خواهد رسید که اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری در بسترسازی برای توسعه زیرساخت‌های مجموعه‌های مسجد محور انجام گرفته است و امیدوارم این امر در سال 96 به ویژه در زمینه ایجاد مجموعه‌های ورزشی تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه