English

مدیرکل اوقاف گلستان مطرح کرد

اجرای طرح نشاط و تعالی در امامزادگان استان گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اجرای طرح نشاط و تعالی در امامزادگان استان گفت: در طرح نشاط معنوی گلستان در مجموع بیش از ۲ هزار نفر از کودکان و نوجوانان در سه مقطع مشارکت دارند.

اجرای طرح نشاط و تعالی در امامزادگان استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی ظهر امروز در مراسم متمرکز طرح نشاط و تعالی استان در آستانه امامزاده قاسم (ع) شهر دلند اظهار داشت: برگزاری طرح نشاط معنوی سبب بروز و رشد استعداهای کودکان و نوجوانانی می‌شود که شاید تاکنون مجالی برای بروز و ظهور نداشته‌اند.

وی افزود: در سال جاری در همه آستان‌های مقدس امامزادگان استان گلستان و بخش عمده‌ای از بقاع متبرکه شهرستان‌های سراسر استان، طرح نشاط معنوی برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: در طرح نشاط معنوی استان گلستان در مجموع بیش از 2 هزار نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر در 3 مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شرکت کردند.

سهرابی اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که خداوند این توفیق را به ما داد تا عرصه تعلیم و تربیت دینی را در جوار مرقد مطهر امامزادگان شریف با نگاهی فرهنگ‌محور به منصه ظهور برسانیم.

وی برگزاری طرح نشاط معنوی را ویژه فصل تابستان دانست و تاکید کرد: در تابستان امسال افراد علاقه‌مند در بخش‌های مختلف فرهنگی، علمی، قرآنی، اردویی و قرآنی در طرح نشاط معنوی شرکت کرده‌اند که حضور آنها به نسبت سال‌های قبل با رشد چشمگیر و قابل توجهی مواجه شده است.

در پایان این مراسم باشکوه و نشاط آفرین از مربیان نمونه، متربیان ممتاز و برندگان مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه