English

با حضور یگان‌های نیروی زمینی

جشنواره مالک اشتر در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد

جشنواره مالک اشتر با حضور یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تیپ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: در جشنواره مالک اشتر که به صورت سالیانه در مرداد ماه در یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایرام برگزار می‌شود از فرماندهان و کارکنان خلاق، مبتکر و پرتلاش که بهترین عملکرد را در طول سال دارند تجلیل می‌شود و افراد ممتاز به قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق معرفی و برای دیدار با فرماندهی معظم کل قوا اعزام میشوند.

وی افزود: جشنواره مالک اشتر یکی از طرح‌های برجسته و تاثیرگذار در ارتش و نیروی‌زمینی است که سبب پویایی فرماندهان و به تحرک درآمدن یگان‌ها برای چالاکی و انجام ماموریت‌های مختلف در هر نقطه جغرافیایی کشور می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان تصریح کرد: فرماندهان باید از کار روزمرگی دوری کنند و امروز بلایی که برخی ادارات ما به آن گرفتار هستند روزمرگی و ایستا بودن آنان است و ما باید این مورد رو در یگان‌ها نداشته باشیم، چون آرامش، امنیت و اقتدار و پایداری کشور با نیروهای مسلح است.

امیر سرتیپ معمارباشی اظهار کرد: تفاوت شما با دیگران در آمادگی، ورزیدگی و به روز بودن شماست که به عنوان فرمانده و کارکنان ممتاز جشنواره مالک اشتر معرفی شده‌اید و از شما تجلیل می‌ شود.

امیر سرتیپ معمار باشی تاکید کرد: داشتن برنامه و راهبرد بلندمدت امری ضروری برای یک فرمانده است، که باید از ضروریات حرکت به جلو برای او محسوب شود، تا یک یگان پا در رکاب را داشته باشد.

وی اظهار کرد: هر فرمانده در مقیاس پایین‌تر باید، یک اتاق فکر و یک تیم اشراف طراحی کند و با استفاده از کارکنان خلاق، آنچه برای موفقیت یک فرمانده نیاز است در عرصه‌های مختلف در آن طراحی، مرور و اجرا شود.

در پایان از همه فرماندهان ممتاز با حضور نماینده قراگاه عملیاتی شمال‌شرق، هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی، حفاطت اطلاعات منطقه تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه