English

بازدید ۸۰۰۰ هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 هزار گردشگر و زائر خارجی با ملیت های مختلف از حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل دیدن کرده اند.

بازدید 8000 هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان با اشاره به بازدید روزانه حدود 50 تا 60 گردشگر و زائر خارجی از امامزاده محمد هلال بن علی(ع) اظهار داشت: سال گذشته شاهد معرفی این امامزاده در مجله «تراول» فرانسه بودیم که این مکان مقدس را بعنوان چهل و هشتمین نقطه جهان که ارزش دیدن را دارد، معرفی کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: آئین ملی جزخوانی قرآن کریم در این بقعه متبرکه در ماه مبارک رمضان امسال به عنوان پربیننده ترین برنامه مذهبی سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد که این موفقیت مرهون تلاش دست اندرکاران، مردم و اصحاب رسانه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل همچنین از راه اندازی موزه آستان مقدس هلال (ع) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این موزه نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و مجموعه عکس هایی از گذشته تا حال این مکان مقدس به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان گفت: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل امیرالمومنین امام علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و 6 کیلومتری کاشان قرار دارد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی